Present med Posten

Idag fick jag ett sms om att jag hade ett paket att hämta ut. Spännande =) Undrar vem det är ifrån och vad det är.. Jag vet iofs vem det är ifrån, en galen skånepåg, men jag har ingen anning om vad det är i paketet. Vilket var meningen eftersom det var en födelsedagspresent till mig =)
Jag skyndade mig från jobbet till lilla butiken i Sågen för att hämta ut paketet, sedan skynda mig vidare till Huddinge för att köra sista BC-passet där med Marco. Det blev sista passet i Huddinge, sen blir det inga fler pass med Marco där..  
Men fortfarande så låg mitt paket oöppnat i bilen och vänta på mig. Jag skyndade mig hem, tog en dusch och ringde sedan till Martin. Det var ju en present från honom så han fick vara med när jag öppna det... Och OM jag blev glad, fick min favorit nalle av honom. Jag blev såååå glad =) Nu längtar jag ännu mer tills han kommer upp igen, vilket är om ca 12 dagar =)



Den lilla lådan =)







Min fina nalle =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0