För idag är det ingen vanlig dag, för det är min födelsedag, hurra hurra hurra...

Hipp Hipp Hurra för mig idag =) Idag fyller jag 29 år.. Stora tjejen.... Men vi firar inte mig förrens på julafton. Men jag har ju underbara medarbetare som överraskar en. När jag kom till jobbet imorse så stod där en bukett blommor på kontoret. Blev så glad.. Sen på dagen så kom Emelie med en present till mig.. Blev riktigt överraskad och glad.



En bukett från Anja, Yvonne, Kerstin, Annelie och Marika.



En fin bukett från bästa David




Från mamma =)



Ljuslyktor från sötaste Emelie, hemmagjodra kolor från Moa, te från Annelie, en liten låda med sysaker från mamma så hon har lite att använda när hon kommer över och ett "datorbord" med fläktar från min bror.


Kommentarer
Postat av: Annika

Åhhhh vad fina <3 <3 <3



2011-12-19 @ 20:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0