BC 50

Idag fick vi köra hela nya BC 50 och FAAAAAN va grymt det var... Måste erkänna att benlåten knäckte mig nästan... Måste nog se till att köra lite extra ben i veckorna så jag pallar med den låten. Men det var grymt, vi var grymma och Marco var grym. Lite fel kan det bli, som att cd-skivan inte vill som vi... Men topp betyg ändå.
Synd bara att jag missar passet i Huddige på torsdag kväll.
Men måste man jobba så måste man. Det är ändå ganska kul att jobba kväll när man inte gör det så ofta. 

Kommentarer
Postat av: JENNYLICIOUS

Jag håller med, den var grym!! och den kommer bli ännu hetare när man kan lyssna på musiken och gå in i sig själv utan att tänka teknik:) Saknade dig dock:(

2011-12-01 @ 22:02:24
URL: http://jennysoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0