5/9-15

Dom som vet säger att yoga är bra så varför inte testa 😂




Titta pappa, gör jag rätt???? 😃


Efter stretchen blev det lite shopping i port 73. Jag och pappa åkte långbuss! De var lite läskigt. Jag köpte lite kläder, 2 pyjamas till och 6 nya dagis tröjor och 1 mössa. Mamma och pappa köpte en roterande terrassvärmare och beställde nya plantor till ny häck på både fram och baksida. Den häcken vi har nu har så vassa taggar. Så dem ska bort nu och så ska vi plantera nya 😃👏🏻. Så det kommer vi säkert behöva lite hjälp med att klippa ner och gräva upp. Fint kommer det att bli sen iaf och inte behöver mamma vara rädd att någon gör sig illa på dom hemska taggarna. Super bra. När vi hade shoppat klart då fick jag lite mat. Jag fick äta på chopchop. 



Det var ganska gott. Åt mest grönsakerna. Det jag inte åt upp tig vi med hem så att efter min vila kunde jsg äta upp resten. Men efter vilan ville jag inte äta den maten.åt några grönsaker till sen ville jag ha välling. Med tanke på att jag inte åt så mycket innan eller efter vilan så var jag ganska hungrig i magen. Mamma öppnade min lyckokaka medan jag drack min välling. 

Tyckte att innehåller var rätt så passande 😂


Tomheten var nog min mage som nu då fylldes med välling 😂👏🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0