31/8-15

Idag gick jag, pappa, Theres, Emelie, Alvin och Robban på cirkus. Mamma jobbade på cirkusen med sitt jobb. Dom stod och delade ut dricka, frukt och bullar till alla som kom och skulle se på cirkusen. Jag tyckte det var lite läskigt inne i cirkustältet så jag var hellre ute där mamma var och hjälpte till medan dom plockade undan sina grejer. Sen fick mamma följa med in på cirkusen. När vi kom in i tältet så var det hundar som uppträdde väder var super kul. Jag och Alvin hade superkul hela kvällen. Vi dansade och busade en hel del. 







Vi såg även stora stora hästar. Dom var jätteduktiga. 




När klockan var ca 19:45 så var cirkusen fortfarande i fullgång men jag var jättetrött så vi åkte hem då. Vi hade en superkul kväll och hoppas att vi kan gå nästa år igen. Då kanske fler vill följa med 😃👍🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0