8-9/8 2015

En helg i Furuvik med Emelie, Alvin och Robban. Det var såååå kul. På vägen dit så sov jag nästan hela vägen. Det behövdes för en heldag på djurparken. Så mamma och pappa passade på att ta en selfie. 

När vi kom fram till Furuvik så mötte vi upp Alvin och hans mamma och pappa. Vi såg en massa djur. Vi fick gå in och klappa på getterna. Dom var så snälla och gosiga. 





Vi såg så många olika djur. Apor, getter, hästar, spindlar, ormar, lamor, kameler. Ja alla djur ni kan tänka er. Jag och Alvin tyckte det var jättekul att springa runt och busa lite. 

Vi satte oss ner ett tag och åt lite lunch. Det blev thaimat. Jag fick spagetti och köttfärssås och Alvin fick pannkakor. Efter det gick vi till den lilla nöjesparken som låg där. Jag, pappa, Alvin och Robban åkte en bergodalbana, det var lite läskigt men samtidigt lite kul. Efter det åkte jag och pappa bil. Jag körde pappa 😃


Efter att vi åkte lite och Akvin vilat lite så gick vi till vattenlandet. Det fanns tre pooler. En pytte pytte pytte där jsg badade mest. 




Sen fanns en lite större där det fanns en stor stor lekställning i. Det var lite spännande. 







Sen efter att vi badat klart var det dags att packa ihop och åka till hotellet och äta middag. Jag och Alvin hade det superbra. Det fanns ett lekrum precis där man satt och åt mat så vi kunde springa lite fram och tillbaka. Super kul. Hela helgen får absolut 10 🌟. Vi hade det såååå bra. Jag vill absolut åka tillbaka hit med Alvin 😃👏🏻



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0