1/8-15

Igår var vi på kalas. Sigge fyllde 2 år och hade bjudit in oss på super kul kalas. Det fanns massor med leksaker. Vi barn hade det super roligt när vi röjde runt. 

Vi fick en massa god fika. 
Sen hittade jag och Alvin Sigges häftiga bil. Den var verkligen jättehäftig. 


När vi alla hade fikat klart och Sigge öppnat sina paket så blev det fiskedamm. Det var jättekul. Man fick en stoooor godispåse. 





På kvällen hjälpte jag pappa med att tvätta av altanen. Det var jätteroligt. Pappa hade en stor borste och jag en liten. Så hade jag även mina gummistövlar på mig så jag kunde hoppa runt i det blöta oxå. Man kan visst förena nytta med nöje 😋





Jag passade även på att vattna lite på altanen oxå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0